УРОК МУЗИКИ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОГО СМАКУ У ДІТЕЙ ЛЬВІВСЬКОЇ СЕРЕДНЬОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ МУЗИЧНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТу ім. С. КРУШЕЛЬНИЦЬКО
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.76-79Анотація
У статті досліджується процес формування музичного смаку у дітей Львівської середньої спеціалізованої музичної школи-інтернату ім. С. Крушельницької на уроках музики. Подаються рівні розвитку музичного смаку (високий, середній, низький). Розглядається, усвідомлення виразних засобів музики, за допомогою чого композитор досягає естетичного ефекту і те, як музичний образ діє на слухача та встановлюються причинно-наслідкові зв'язки між емоційним змістом музичного образу і засобами його виразності. Висвітлено питання навчання дітей у Львівській середній спеціалізованій музичній школіінтернаті ім. С. Крушельницької таким чином аби учні сприймати музику свідомо, щоб вони її глибше переживали та відчували.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Номер
Розділ
Статті