НАСТАНОВНО-ОРІЄНТАЦІЙНИЙ ЕТАП ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО СПРИЙНЯТТЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ТА ХОРЕОГРАФІЇ НА ОСНОВІ ПЛАСТИЧНОГО ІНТОНУВАННЯ

Автор(и)

  • Андріана Джумеля Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.64-70

Анотація

Стаття розкриває особливості реалізації настановно-орієнтаційного етапу формування художньо-творчого сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії засобами пластичного інтонування. Розроблено та апробовано методику формування художньотворчого сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії. Сформульовано завдання першого етапу формувального експерименту, апробовано авторські навчальні методи, що сприяють реалізації поставленої мети. Концептуальні положення методики формувального етапу педагогічного експерименту спрямовано на формування визначених нами структурних компонентів означеного феномена, а саме: ціннісно-смислового, фізіологічного, фахово-компетентісного, творчо-результативного.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08