ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. ПІДХОДИ ДО ЇЇ РОЗВ'ЯЗАННЯ

Автор(и)

  • Олена Блашкова Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-233-239

Анотація

Стаття розглядає теоретичні і методичні аспекти формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів природничих дисциплін у сучасних ЗВО. Розроблено відповідну функціональнозмістову модель і теоретично обґрунтовано педагогічні умови її реалізації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Блашкова, О. (2019). ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. ПІДХОДИ ДО ЇЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(26), 233–239. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-233-239