ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. ПІДХОДИ ДО ЇЇ РОЗВ'ЯЗАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-233-239Анотація
Стаття розглядає теоретичні і методичні аспекти формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів природничих дисциплін у сучасних ЗВО. Розроблено відповідну функціональнозмістову модель і теоретично обґрунтовано педагогічні умови її реалізації.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-04-26
Як цитувати
Блашкова, О. (2019). ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. ПІДХОДИ ДО ЇЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(26), 233–239. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-233-239
Номер
Розділ
Статті