ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Ірина Яцемірська Подільський спеціалізований навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, Україна
  • Світлaна Поліщук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-1.228-232

Анотація

Автори статті, розкриваючи суть і зміст інклюзивної освіти в Україні, зосередили особливу увагу на шляхах її реалізації. При цьому вони роблять низку посилань на наукові дослідження окресленої теми цілої когорти сучасних вітчизняних і зарубіжних учених. Заслуговує на увагу і те, що автори статті роблять посилання на вищі міжнародні інституції, які в тій чи в іншій мірі є причетними до вирішення проблеми, пов'язаної з поліпшенням умов життя дітей-інвалідів, їх реабілітацією. Автори розкривають сутність інклюзивної освіти в Україні на основі законодавчих актів (Конституції України, Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів України”, “Про реабілітацію інвалідів Україні” та ін.), звертають увагу громадськості на важливість і доцільність упровадження в життя інклюзивної освіти. Підкреслюють необхідність втручання в цей процес органів місцевого самоврядування. На основі проведених досліджень автори розкривають шляхи і заходи, успішна реалізація яких сприятиме реалізації інклюзивної освіти. Цінним є те, що автори систематизують доробки низки зарубіжних і вітчизняних учених, які спрямовані на успішне вирішення проблем дітей-інвалідів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26