ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ І.А. ЗЯЗЮНА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-1.206-211Анотація
У статті акцентується увага на проблемі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Проаналізовано сутність поняття “інноваційна діяльність”. Визначено основні пріоритети сучасної освіти у контексті впровадження інновацій. З'ясовано, що сучасна система освіти потребує професіоналів, здатних активно впроваджувати у практику освітні інноваційні технології, прогнозувати наслідки освітнього процесу, враховувати ціннісні орієнтації здобувачів освіти та виховувати культуру інноваційного мислення. Акцентується увага на важливому значенні педагогічної спадщини академіка Івана Андрійовича Зязюна, одного з фундаторів сучасної української педагогічної науки, у реформуванні освіти України. Окреслено провідні ідеї та напрацювання ученого у контексті педагогічних інновацій.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-04-26
Номер
Розділ
Статті