ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ В ОСВІТІ

Автор(и)

  • Алла Сембрат ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-1.188-194

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано функціонування особистісно зорієнтованої технології виховання; проаналізовані принципи, які є провідними для функціонування особистісно зорієнтованих технологій виховання; встановлено, що впровадження особистісно зорієнтованої технології в освітній процес ефективно впливає на становлення гуманістичних якостей школярів, ціннісного ставлення до себе, до інших людей, Батьківщини, природи, стимулює розвиток умінь і навичок. Визначено, що не тільки теорія, а й сучасна шкільна практика доводять, що особистісний підхід реалізується тільки за наявності гуманістичної системи виховання. Він вимагає від педагога знання інтегративних особистісних якостей, спрямованості особистості і сприйнятливості учня до виховання. Особистісно зорієнтована технологія виховання забезпечує усвідомлення самоцінності кожної особистості у системі взаємовідносин з іншими людьми та світом, що приводить до актуалізації потреби у самовдосконаленні шляхом здійснення особистісного самовиховання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26