ЗАКОНОМІРНОСТІ ФОРМУВАННЯ СТУДЕНТА ЯК СУБ'ЄКТА НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-183-188Анотація
У статті визначено такі поняття, як “становлення” та “суб'єкт”; виокремлено та проаналізовано закономірності формування і розвитку студента як суб'єкта неперервного професійного зростання, що обумовлені внутрішніми механізмами актуалізації, розвитку, вдосконалення##submission.downloads##
Опубліковано
2019-04-26
Як цитувати
Сагач, О. (2019). ЗАКОНОМІРНОСТІ ФОРМУВАННЯ СТУДЕНТА ЯК СУБ’ЄКТА НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(26), 183–188. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-183-188
Номер
Розділ
Статті