ЗАКОНОМІРНОСТІ ФОРМУВАННЯ СТУДЕНТА ЯК СУБ'ЄКТА НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ

Автор(и)

  • Оксана Сагач Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-183-188

Анотація

У статті визначено такі поняття, як “становлення” та “суб'єкт”; виокремлено та проаналізовано закономірності формування і розвитку студента як суб'єкта неперервного професійного зростання, що обумовлені внутрішніми механізмами актуалізації, розвитку, вдосконалення

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Сагач, О. (2019). ЗАКОНОМІРНОСТІ ФОРМУВАННЯ СТУДЕНТА ЯК СУБ’ЄКТА НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(26), 183–188. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-183-188