ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-1.178-183Анотація
У статті проаналізовано проблему сучасних тенденцій розвитку та саморозвитку професійної компетентності вчителя, їх соціальна обумовленість. Потрактовано сутність поняття “професійна компетентність” із позиції забезпечення інтеграції теоретичної, практичної складових. Закцентовано увагу на можливостях науково-дослідної роботи педагога як чинника підвищення рівня його професіоналізму, теоретичної компетентності, розвитку аналітичних здібностей, які визначають спроможність учителя діяти ефективно в ситуаціях, які постійно змінюються##submission.downloads##
Опубліковано
2019-04-26
Номер
Розділ
Статті