МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ НА ПРОФІЛЬНОМУ РІВНІ НАВЧАННЯ В ЛІЦЕЇ

Автор(и)

  • Тетяна Назаренко Інститут педагогіки НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-1.149-155

Анотація

Стаття розкриває актуальні питання щодо функціонування географічної освіти в ліцеї на профільному рівні навчання, адже на сьогоднішній день географічна освіта представлена на академічному та профільному рівнях. Авторка статті, пояснюючи необхідність географічних знань в учнів, через ключові та предметні компетентності пропонує методичні засади функціонування географічної освіти в ліцеї через зміст Концепції географічної освіти, яка є рамковим документом, що визначає основні напрями розвитку шкільної географії в контексті вивчення як господарських особливостей своєї країни, так й економіко-географічних відносин у світі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26