ОБДАРОВАНІ ДІТИ: ВИЯВЛЕННЯ, НАВЧАННЯ, РОЗВИТОК

Автор(и)

  • Наталія Мозгальова Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Ukraine
  • Ірина Герасимова Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-1.138-143

Анотація

У статті представлено погляди науковців на проблему виявлення, навчання і розвитку обдарованих дітей. З'ясовано, що найчастіше обдарованістю називають своєрідне поєднання здібностей, яке забезпечує людині можливість успішного виконання будь-якої діяльності. Розглянуто види обдарованості: вроджена – ґрунтується на природних здібностях, набута – проявляється у дорослому віці в певній галузі мистецтва чи науки, спеціальна – обдарованість в одній сфері діяльності, загальна – основою розвитку спеціальних здібностей. Виявлено особливості музичної обдарованості, що полягає в наявності музикальності, яка виражається в особливій сприйнятливості дитини до звучання музики. Музична обдарованість відображає рівень розвитку музичних здібностей, що визначає діапазон діяльностей, у яких дитина може досягти успіхів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26