РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ КЕРІВНИКА ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Дмитро Мазур Рівненський державний гуманітарний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-1.131-137

Анотація

У даній статті досліджується феномен “професійна рефлексія” керівника інструментального колективу в контексті музично-педагогічної проблематики. В роботі наголошується, що в сучасних динамічних умовах сьогодення важливо бути не тільки кваліфікованим та компетентним фахівцем, але й мати здатність до професійної рефлексії, що є необхідною складовою проектування творчої діяльності, яка забезпечує професійне зростання та оцінювання свого “Я”. Зазначається, що рефлексивний метод дає змогу осмислити власну діяльність, формувати комплекс вимог до себе та адекватно оцінювати свою діяльність та членів колективу, прогнозувати свої дії та вчинки, формувати новий стиль мислення, виявляти і передбачати проблеми у своїй професійній діяльності, вдосконалюючи якість праці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26