СТОРІТЕЛЛІНГ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ

Автор(и)

  • Наталія Калюжка ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”, Україна
  • Неля Самойленко ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-1.92-98

Анотація

У статті проаналізовано сторітеллінг як один із методів підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивного класу. Визначено функції (пропагандистська, об'єднувальна, комунікативна, утилітарна й інструмент впливу) та принципи сторітеллінгу в освітньому процесі (емоційність, активність, дуальність, переконливість, драматичність, детальність, виразність, інформаційність, лаконічність та змістовність, доцільність, презентабельність). Презентовано різні види сторітеллінгу; розроблено алгоритм укладання історії; подано рекомендації та вимоги до оповідача; перераховано види історій та відмічено їх джерела з інклюзивної освіти та педагогіки; з'ясовано основні елементи історії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26