СТОРІТЕЛЛІНГ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-1.92-98Анотація
У статті проаналізовано сторітеллінг як один із методів підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивного класу. Визначено функції (пропагандистська, об'єднувальна, комунікативна, утилітарна й інструмент впливу) та принципи сторітеллінгу в освітньому процесі (емоційність, активність, дуальність, переконливість, драматичність, детальність, виразність, інформаційність, лаконічність та змістовність, доцільність, презентабельність). Презентовано різні види сторітеллінгу; розроблено алгоритм укладання історії; подано рекомендації та вимоги до оповідача; перераховано види історій та відмічено їх джерела з інклюзивної освіти та педагогіки; з'ясовано основні елементи історії.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-04-26
Номер
Розділ
Статті