ЗМІСТ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-78-91Анотація
У статті розглянуто зміст та науково-методичне забезпечення моделі формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів за умови застосування компетентнісного підходу. Виокремимо основні компоненти моделі формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі виробничої (педагогічної) практики та проаналізовано їх значення.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-04-26
Як цитувати
Казаннікова, О. (2019). ЗМІСТ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(26), 78–91. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-78-91
Номер
Розділ
Статті