ЗМІСТ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • Олена Казаннікова Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-78-91

Анотація

У статті розглянуто зміст та науково-методичне забезпечення моделі формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів за умови застосування компетентнісного підходу. Виокремимо основні компоненти моделі формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі виробничої (педагогічної) практики та проаналізовано їх значення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Казаннікова, О. (2019). ЗМІСТ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(26), 78–91. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-78-91