ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МОДЕЛІ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ (ПЕРІОД НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ)

Автор(и)

  • Наталія Дічек Інститут педагогіки НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-70-77

Анотація

У статті проаналізовано ідеї українських учених-психологів про нові підходи до виховання особистості в умовах перших десятиріч незалежності України. З'ясовано розроблені ними положення про складники моделі особистісно зорієнтованого виховання громадянина і патріота. Аргументовано, що з 1990-х років в Україні розвивається нова постнекласична модель освіти, в межах якої цінністю визнано розвиток потенцій і можливостей особи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Дічек, Н. (2019). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МОДЕЛІ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ (ПЕРІОД НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ). Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(26), 70–77. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-70-77