ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Марина Давидова Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-1.57-63

Анотація

У статті розглянуті можливі підходи керівника закладу дошкільної освіти до процесу формування готовності вихователів до інноваційної діяльності. З'ясовано, що ефективність формування інноваційної діяльності визначається такими показниками, як орієнтація методичних структур на забезпечення індивідуальної траєкторії підготовки педагогановатора; вироблення на цій основі нетрадиційних форм і методів методичної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26