МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДИНАМІЧНОСТІ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ В ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

  • Ліна Голуб Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Україна
  • Євгенія Шаповал Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-1.42-46

Анотація

Автори статті досліджують проблему розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури на основі формування їхньої професійної мобільності. У статті проаналізовано сучасний стан педагогічної підготовки фахівця, її зміст і методичне забезпечення; розглянуто специфіку професійної діяльності вчителя фізичної культури; обґрунтовано методологічні основи та виявлено ступінь розробленості проблеми; вивчено вітчизняний і зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів до спортивно-педагогічної діяльності в навчально-виховному процесі. Узагальнення наукових поглядів учених увиразнює те, що сучасному фахівцеві доводиться вирішувати завдання, які не мали аналогів у минулому, що вимагає сформованості в нього аналітичних, інформаційних, рефлексивних, перцептивних, комунікативних та інших умінь. З огляду на це, окреслено актуальність підготовки компетентного фахівця, який володіє основами професійної динамічності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26