ПРОБЛЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПЕРІОДИЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ XIX СТОЛІТТЯ

Автор(и)

  • Валентина Вонсович Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Геннадій Вонсович Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-28-33

Анотація

З огляду на тему дослідження, у статті відображено розгляд загальних положень для університетів та інших закладів вищої освіти, розташованих на території України щодо організації поточного та періодичного контролю результатів навчально-пізнавальної діяльності студентів у XIX ст. Визначено основні форми поточного та періодичного контролю, а саме: співбесіда, перевідні іспити, колоквіуми тощо.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Вонсович, В., & Вонсович, Г. (2019). ПРОБЛЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПЕРІОДИЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У ПРАКТИЦІ ВИЩОЇ ШКОЛИ XIX СТОЛІТТЯ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(26), 28–33. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-28-33