ТЕНДЕНЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ШКОЛА СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ (КІНЕЦЬ ХХ ст.)

Автор(и)

  • Наталія Антонець Інститут педагогіки НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-8-14

Анотація

У публікації аналізуються документи, що стали основою нормативно-правового забезпечення функціонування спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей і підлітків, які потребують особливих умов виховання (з 1995 р. – школи соціальної реабілітації), в останнє десятиліття ХХ ст.

Біографія автора

Наталія Антонець, Інститут педагогіки НАПН України

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Антонець, Н. (2019). ТЕНДЕНЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ШКОЛА СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ (КІНЕЦЬ ХХ ст.). Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(26), 8–14. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-8-14