ТЕНДЕНЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ШКОЛА СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ (КІНЕЦЬ ХХ ст.)
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-8-14Анотація
У публікації аналізуються документи, що стали основою нормативно-правового забезпечення функціонування спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей і підлітків, які потребують особливих умов виховання (з 1995 р. – школи соціальної реабілітації), в останнє десятиліття ХХ ст.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-04-26
Як цитувати
Антонець, Н. (2019). ТЕНДЕНЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ШКОЛА СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ (КІНЕЦЬ ХХ ст.). Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(26), 8–14. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-8-14
Номер
Розділ
Статті