ФОРМУВАННЯ МОВНО-КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТУДЕНТІВ-ЖУРНАЛІСТІВ У ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-257-263Анотація
У статті заналізовано нові підходи до формування мовно-комунікативних компетенцій студентів-журналістів, доведено, що перехід з традиційної на конвергентну журналістику потребує нової моделі журналістської діяльності в інформаційному просторі і, відповідно, вимагає вироблення навичок “універсального журналіста”.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-09-27
Як цитувати
Шеремета, Н. (2018). ФОРМУВАННЯ МОВНО-КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ СТУДЕНТІВ-ЖУРНАЛІСТІВ У ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 257–263. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-257-263
Номер
Розділ
Статті