РОБОТА НАД ВІДМІНКАМИ ІМЕННИКІВ У ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-252-256Анотація
У статті розглянуто вивчення знань із граматики, засвоєння граматичних норм української мови, формування відповідних практичних умінь на початковому етапі шкільної мовної освіти, що дає змогу досягти її найважливішої мети – сформувати в молодших школярів уміння правильно оформлювати власні висловлювання і підвищити рівень їхньої загальної культури усного й писемного мовлення.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-09-26
Як цитувати
Третяк, Н. (2018). РОБОТА НАД ВІДМІНКАМИ ІМЕННИКІВ У ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 252–256. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-252-256
Номер
Розділ
Статті