ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО–МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-223-228Анотація
У статті розглянуто аспекти формування правильності мовлення, педагогічні та лінгвістичні умови формування мовленнєвої культури та оволодіння мовленнєвими засобами учнів початкових класів; окреслено шляхи і способи покращення їх комунікативної діяльності та удосконалення практичної підготовленості вчителя до роботи з дітьми.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-09-25
Як цитувати
Мартіна, О. (2018). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО–МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 223–228. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-223-228
Номер
Розділ
Статті