ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО–МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Олеся Мартіна Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-223-228

Анотація

У статті розглянуто аспекти формування правильності мовлення, педагогічні та лінгвістичні умови формування мовленнєвої культури та оволодіння мовленнєвими засобами учнів початкових класів; окреслено шляхи і способи покращення їх комунікативної діяльності та удосконалення практичної підготовленості вчителя до роботи з дітьми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-25

Як цитувати

Мартіна, О. (2018). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО–МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 223–228. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-223-228