УРАХУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ФУНКЦІЙ УЧНІВ 1-2 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ЧИТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.215-222Анотація
У статті висвітлюються питання становлення і розвитку навички читання учнів 1-2 класів в умовах функціональної незрілості базових пізнавальних процесів, а саме: різних властивостей уваги, смислового та зорового сприймання, слухомовленнєвої пам’яті, мовлення тощо. Проаналізовано результати сучасних досліджень з означеної проблеми, виокремлено генетичні та соціальні чинники, які зумовлюють труднощі у навчанні дітей читання, зроблено акцент на рівні відображення у чинних підручниках з читання вправ і завдань із формування технічної сторони навички читання. Схарактеризовано типові та індивідуальні помилки школярів під час читання, пов’язані з фонематичним, лексико-граматичним недорозвиненням мовлення, а також ті, що стосуються розвитку зв’язного мовлення.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-01
Номер
Розділ
Статті