ВПЛИВ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ НА ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-208-215Анотація
У статті розглядається вплив читацьких інтересів молодших школярів на формування читацької самостійності. Проаналізовано прийоми формування інтересу до науково-пізнавальної літератури. З’ясовано роль пізнавального інтересу у формуванні читацької самостійності: виявлено характер, показники, умови формування інтересу до книжки.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-09-24
Як цитувати
Довгань, О. (2018). ВПЛИВ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ НА ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 208–215. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-208-215
Номер
Розділ
Статті