ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА зАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Наталія Гудима Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.202-208

Анотація

У статті окреслено ключові компетентності Нової української школи; визначено низку завдань перед закладом вищої освіти, який готує нову генерацію педагогів; виокремлено ознаки ключових компетентностей; сформовано ключові компетентності здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 початкова освіта галузі знань 01 Освіта / Педагогіка,які реалізують на основі системи набутих загальних і спеціальних (фахових, предметних) компетентностей для здійснення виробничих функцій, вирішення завдань професійної та соціальної діяльності, розв’язання складних задач і практичних проблем у галузі освіти або в процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризують невизначеністю умов і вимог, забезпечення здатності випускника здійснювати професійну діяльність на первинній посаді одразу після закінчення терміну навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-24