РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У СТВОРЕННІ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ іЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Анна Собчук-Ліва педагогічний коледж Львівського національного університету імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.196-201

Анотація

У статті розглядається роль та значення вчителя початкових класів у системі організації інклюзивного освітнього середовища. Автор акцентує увагу на тому, що вчителі, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами, відіграють провідну роль у впровадженні системи інклюзивного навчання в освітній простір загальноосвітнього навчального закладу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-17