ПЕДАГОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ДОСВІДУ ТА ЕМОЦІЙНО ЦІННІСНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ МИСТЕЦЬКОГО ВПЛИВУ

Автор(и)

  • Олена Олійник Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.191-195

Анотація

У статті схарактеризовано специфіку педагогічних механізмів формування емоційно ціннісних компетентностей дитини старшого дошкільного віку. На основі здійсненого теоретичного аналізу розкрито сутність сучасних підходів щодо формування емоційного досвіду, доведено складові емоційно ціннісних компетентностей дитини. З’ясовано вплив мистецтва на розвиток емоційного досвіду дитини засобами специфічно дитячих видів діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-28