ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОВЕДЕННЯ РАНКОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-180-185Анотація
Визначено сутність, компоненти, показники, стан готовності майбутніх учителів до проведення ранкових зустрічей у початковій школі. Описано систему підготовки майбутніх учителів до проведення ранкових зустрічей під час лекційних, практичних занять, виконання самостійної роботи, проходження педагогічної практики, роботи над курсовим проектом на основі компетентністного та діяльнісного підходів.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-12
Як цитувати
Лимар, Ю. (2018). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОВЕДЕННЯ РАНКОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 180–185. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-180-185
Номер
Розділ
Статті