КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕРЕДШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.157-163Анотація
Теоретичне та практичне вивчення означеної проблеми переконливо засвідчує необхідність виокремлення проміжної ланки в системі безперервної освіти між її дошкільною і початковою ланками, а саме передшкільної освіти дітей п’яти років, що збалансує зміст, форми та методику формування особистості майбутнього школяра, не дублюючи шкільних програм і методів навчання та водночас забезпечить наступність, перспективність, спадкоємність змісту, методики і способів взаємодії в системах “дитина-учень”, “учитель-дитина”, безкризовий перехід дітей передшкільної ланки до першого класу школи в постійній партнерській взаємодії усіх учасників навчально-виховного процесу закладів дошкільної освіти, початкової школи, громадськості та батьків. Теоретичний концепт позиціонує вихідні теоретичні положення дослідження, його науковопонятійний апарат (освіта, дошкільна освіта, передшкільна освіта, безперервність, наступність, організація, взаємодія тощо), з’ясування якого уможливлює розуміння сутності процесу організації передшкільної освіти дітей п’яти років, обґрунтування педагогічних умов та експериментальної методики їх реалізації.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-17
Номер
Розділ
Статті