ІННОВАЦІЇ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: НЕТРАДИЦІЙНА МЕТОДИКА KUMON

Автор(и)

  • Ірина Газіна Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.147-151

Анотація

У статті здійснено аналіз методики навчання дітей дошкільного віку, запропонованої японським математиком та педагогом Тору Кумоном. Акцентується увага на історії її створення, суті та особливостях. Розкриваються основні принципи методики Kumon: навчання від простого до складного; успіх із самого початку; зрозуміти все від “а” до “я”; секрет досконалості – в практиці; кожна дитина може це. Суть математичного підходу Кumon полягає в тому, щоб регулярно вирішувати приклади на додавання, віднімання, множення й ділення, базові арифметичні операції. Дитина має рухається поетапно, вирішуючи завдання до тих пір, поки це не буде відбуватися швидко й легко. Охарактеризовано структуру та принципи побудови робочих зошитів Kumon.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-26