НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ІВАНА ОГІЄНКА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-142-147Анотація
У статті висвітлено науково-методичні аспекти роботи з дитячою книгою у початковій школі крізь призму педагогічних поглядів Івана Огієнка; названо методичні праці, які стосуються дитячого читання; розкрито сутність окремих із них; виявлено можливості їх використання у практиці дошкільної освіти.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-09-25
Як цитувати
Ватаманюк, Г. (2018). НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ІВАНА ОГІЄНКА. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 142–147. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-142-147
Номер
Розділ
Статті