ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНО-ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-137-142Анотація
У статті висвітлено сучасний стан підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до здійснення валеологічного виховання дітей дошкільного віку. Проаналізовано наукові, ціннісні, нормативні і діяльнісні аспекти валеологічної освіти. Зроблена спроба визначити сутність, компоненти та показники професійно-валеологічної компетентності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти. Запропоновано педагогічні умови формування професійновалеологічної компетентності педагога.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-09-26
Як цитувати
Бабюк, Т. (2018). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНО-ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 137–142. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-137-142
Номер
Розділ
Статті