ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНО-ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Тетяна Бабюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.137-142

Анотація

У статті висвітлено сучасний стан підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до здійснення валеологічного виховання дітей дошкільного віку. Проаналізовано наукові, ціннісні, нормативні і діяльнісні аспекти валеологічної освіти. Зроблена спроба визначити сутність, компоненти та показники професійно-валеологічної компетентності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти. Запропоновано педагогічні умови формування професійновалеологічної компетентності педагога.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-26