МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ян Цзюнь

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2020-28-0.%25p

Анотація

Стаття розкриває шляхи формування інформаційної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі навчання. Поетапна методика формування інформаційної культури майбутніх учителів музичного мистецтва передбачає такий перебіг педагогічної дослідно-експериментальної роботи: інформативно-орієнтаційний, рефлексивно-усвідомлений, проективнотрансформаційний. Перший етап експерименту – інформативно-орієнтаційний – передбачає оволодіння студентами знаннями, поняттями, відомостями щодо інформаційних ресурсів, та їх використання в навчальній роботі. Другий етап експерименту – рефлексивно-усвідомлений – позначено практичною підготовкою студентів до проведення самоаналізу щодо результату навчальної діяльності, можливостей самовдосконалення, набуття вмінь діагностувати рівень інформаційної культури учнів. Третій етап експерименту – проективно-трансформаційний – визначається самостійним здійсненням музично-творчої навчальної діяльності учнів, формуванням їх інформаційної культури.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-20