ПРИНЦИПОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МОБІЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Хуан Ге Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.126-131

Анотація

У статті обґрунтовано принципи формування виконавської мобільності студентів із Китаю в процесі вокального навчання. Зокрема: принцип ідеального та еталонного у вокальному виконавстві – передбачає орієнтацію в процесі вокального навчання на вокально-виконавські еталони, важливою особливістю яких є здатність до одночасного поєднання ідеального й матеріального, раціонального й емоціонального; принцип культурної самоідентифікації – передбачає усвідомлене прийняття китайськими студентами культурного світогляду, художньо-образного світу, ціннісних орієнтацій, виконавських норм, сценічної поведінки, мови власного народу та їх збереження культурному середовищі іншої країни; принцип міжкультурного діалогу – спрямовує на вивчення в процесі вокального навчання музичних творів, що належать різним культурам; принцип синтезу співацьких манер – передбачає психологічну готовність студентів до оволодіння традиційними і новітніми вокальними прийомами, притаманними різним манерам співу. Розглянуті принципи забезпечують взаємозв’язок психолого-педагогічної, музично-теоретичної та вокальної підготовки студентів із Китаю.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-22