ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОГО СТИЛЮ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-120-125Анотація
У статті розглядається процес формування виконавського стилю майбутнього вчителя музичного мистецтва засобами виконавської інтерпретації; висвітлюються етапи формування виконавського стилю; аналізується проблемне поле інтерпретації музичного твору як одного із ключових у музичному виконавстві; визначаються засоби інтерпретації музичного твору.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-09
Як цитувати
Хмелюк, М. (2018). ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОГО СТИЛЮ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 120–125. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-120-125
Номер
Розділ
Статті