ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МЕТРО-РИТМІЧНОГО ЧУТТЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В АНСАМБЛІ УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-108-115Анотація
У пропонованій статті визначено поняття “педагогічні умови розвитку метро-ритмічного чуття майбутніх учителів музики” у процесі занять в ансамблі народних інструментів. Спираючись на дидактичні принципи, компоненти та різні підходи науковців до педагогічних умов визначаються та обґрунтовуються такі педагогічні умови, як особистісна, змістова, методично-технологічна, пропедевтична. Формулюються твердження про те, що визначені педагогічні умови стануть підґрунтям для розвитку професійно-особистісних якостей майбутніх учителів музики в опануванні ними методики розвитку метро-ритмічного чуття як одного з головних компонентів музичних здібностей студентів. Обрані педагогічні умови спрямовані на формування особистісних якостей, знання змісту, форм та методів для майбутньої професійно-творчої роботи студента у закладах загальної середньої освіти.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-09-25
Як цитувати
Тарківська-Нагиналюк, О. (2018). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МЕТРО-РИТМІЧНОГО ЧУТТЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В АНСАМБЛІ УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 108–115. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-108-115
Номер
Розділ
Статті