ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ОПТИМАЛЬНОГО СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ДИСЦИПЛІН ОБРАЗОТВОРЧОГО ЦИКЛУ

Автор(и)

  • Юлія Соловйова Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.98-103

Анотація

У статті розглядається підготовка майбутніх вихователів до використання оптимального стилю педагогічного спілкування на заняттях з дисциплін образотворчого циклу. Розглядається діалогічне спілкування як вид професійного спілкування, що відповідає критеріям діалогу. Обґрунтовується роль дисциплін образотворчого циклу в процесі суб’єкт-суб’єктної взаємодії педагога та дітей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-27