НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНОІНТОНАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Богдан Панчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-79-84

Анотація

У статті проаналізовано й охарактеризовано сучасні підходи з дослідження проблеми формування образно-інтонаційного мислення студентів у психолого-педагогічній, мистецтвознавчій та методичній літературі, визначено певну стадійність формування образно-інтонаційного мислення студентів закладів вищої освіти мистецького спрямування у процесі вивчення інструментально-виконавських дисциплін, основними з яких є: початкове вивчення дій та їх корекція; стадія деталізованого відпрацювання та стабілізації; стадія закріплення та подальшого удосконалення дій. Вивчення матеріалів, пов’язаних із кардинальними проблемами мистецтва й музичної педагогіки, акцентується увага на розвиток музичних здібностей, які відіграють вирішальну роль у процесі формування образно-інтонаційного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-25

Як цитувати

Панчук, Б. (2018). НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНОІНТОНАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 79–84. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-79-84