НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНОІНТОНАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.79-84Анотація
У статті проаналізовано й охарактеризовано сучасні підходи з дослідження проблеми формування образно-інтонаційного мислення студентів у психолого-педагогічній, мистецтвознавчій та методичній літературі, визначено певну стадійність формування образно-інтонаційного мислення студентів закладів вищої освіти мистецького спрямування у процесі вивчення інструментально-виконавських дисциплін, основними з яких є: початкове вивчення дій та їх корекція; стадія деталізованого відпрацювання та стабілізації; стадія закріплення та подальшого удосконалення дій. Вивчення матеріалів, пов’язаних із кардинальними проблемами мистецтва й музичної педагогіки, акцентується увага на розвиток музичних здібностей, які відіграють вирішальну роль у процесі формування образно-інтонаційного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-09-25
Номер
Розділ
Статті