ВОЛОДИМИР РОЖОК І УКРАЇНСЬКА ХОРОВА ШКОЛА: ПАРАДИГМА ДУХОВНОГО ЗВ’ЯЗКУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.61-67Анотація
Висвітлено витоки і джерела розвитку непересічного музичного обдарування Володимира Рожка. Розкрито зміст музичної освіти в Ніжинському культурно-освітньому училищі, Харківському державному інституті культури і Харківському інституті мистецтв імені І.П. Котляревського крізь призму формування широкого гуманітарного світогляду і високої музичної культури В. Рожка. Виявлено художньо-естетичні та гуманістичні засади диригентської педагогіки визначних персоналій Харківської хорової школи. Окреслюється виняткова культурницька місія видатного вченого, диригента і педагога для розвою хорового мистецтва і музичної освіти окремих регіонів, що особливо виразно простежується на прикладі Чернігівщини та Слобожанщини. Відзначено теоретичну значущість для сучасного виконавського музикознавства наукових праць Володимира Рожка про багатогранну творчу діяльність Стефана Турчака, наголошено на тому, що художня естетика диригента віддзеркалює риси, притаманні українській хоровій культурі.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-04
Номер
Розділ
Статті