ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-48-53Анотація
У статті розглянуто особливості художньо-інтерпретаційної діяльності вчителів музичного мистецтва, що передбачає наявність музичних знань та умінь аналізувати, порівнювати та узагальнювати художні явища; осмислене тлумачення емоційно-образного змісту музичного твору з певної культурно-історичній позиції; обговорення, діалог, дискусії щодо пояснення використаних в інтерпретованому музичному творі певних художніх прийомів та засобів виразності; вміння співвіднести емоційне сприйняття музичного твору з понятійним судженням, переносячи це судження на інші види та жанри мистецтва.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-23
Як цитувати
Янь, Л. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(25), 48–53. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-48-53
Номер
Розділ
Статті