ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МУЗИЧНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ: ІСТОРІЯ ТА СЬОГОДЕННЯ

Автор(и)

  • Ольга Кузнецова Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.36-40

Анотація

У статті розкрито сутність та зміст основних тенденцій розвитку музично-просвітницької діяльності в Україні в історичному аспекті і з позиції сучасного розвивального процесу. Виокремлено основні тенденції становлення вчителя як музичного просвітника, які виходять із того, що особистість виявляє безпосередність свого буття в плані “Я-концепції” й супроводжується актами духовної активності. З цієї позиції проаналізовано праці М. Драгоманова, О. Духновича, І. Зязюна, Г. Сковороди, П. Юркевича та ін. Розкрито розроблені музикантами-просвітителями положення про першорядне значення хорового виконавства, про зв’язок і координацію всіх музично-театральних і спеціальних дисциплін, необхідних у вивченні музичного мистецтва. Визначено, що опора на народнопісенну культуру є тією основою, на якій доцільно будувати і розвивати демократичну систему музично-естетичного виховання школярів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-09