ДІАГНОСТИКА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ ФАКУЛЬТЕТІВ У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРАЦІЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Жанна Карташова Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.29-35

Анотація

У статті розглянуто організацію та результати діагностично-емпіричного етапу педагогічного експерименту, що спрямований на вимірювання реального стану фахової підготовленості студентів у процесі інтеграції інструментально-виконавських дисциплін. Фахову підготовкумайбутніх учителів музичного мистецтва розглядають як багатофункціональний процес, що сприяє виокремленню основних функцій інструментально-виконавської підготовки студентів, які забезпечуватимуть змістовну наповненість, якість і взаємодію всіх її структурних компонентів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-04