ДІАГНОСТИКА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ ФАКУЛЬТЕТІВ У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРАЦІЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.29-35Анотація
У статті розглянуто організацію та результати діагностично-емпіричного етапу педагогічного експерименту, що спрямований на вимірювання реального стану фахової підготовленості студентів у процесі інтеграції інструментально-виконавських дисциплін. Фахову підготовкумайбутніх учителів музичного мистецтва розглядають як багатофункціональний процес, що сприяє виокремленню основних функцій інструментально-виконавської підготовки студентів, які забезпечуватимуть змістовну наповненість, якість і взаємодію всіх її структурних компонентів.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-04
Номер
Розділ
Статті