МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ УДОСКОНАЛЕННЯ МУЗИЧНОГО СЛУХУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “СОЛЬФЕДЖІО”

Автор(и)

  • Тетяна Борисова Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-2.15-21

Анотація

Стаття присвячена пошуку засобів оптимізації музично-слухового розвитку майбутніх учителів музики у класі сольфеджіо. Висвітлюються сутнісні характеристики різних видів музичного слуху та методичні інструменти удосконалення зовнішнього, внутрішнього та архітектонічного слуху студентів. Акцентуються твердження щодо необхідності широкого застосування мотиваційних підходів, засобів активізації навчальної діяльності студентів у класі сольфеджіо, співвіднесення змісту, форм і методів роботи із потребами майбутньої музично-педагогічної та музично-виконавської діяльності студентів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-11