КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ІЗ БІОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-249-253Анотація
У статті схарактеризовано авторський підхід до визначення інструментарію для оцінювання сформованості методологічної компетентності старшокласників із біології. Стверджується, що до інструментарію належать критерії та рівні, які базуються на критеріях та рівнях сформованості системи знань із біології в учнів старших класів.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-17
Як цитувати
Комарова, О. (2018). КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ІЗ БІОЛОГІЇ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(25), 249–253. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-249-253
Номер
Розділ
Статті