ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-228-236Анотація
У статті з’ясовано зміст поняття “готовність майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів”; подано структуру готовності майбутніх учителів математики до розвитку зазначеної культури в учнів (мотиваційний, теоретичний та практичний компоненти); визначено термін “мотиваційна готовність майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів”, представлено її особливості та шляхи формування.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-02
Як цитувати
Клімішина, А. (2018). ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(25), 228–236. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-228-236
Номер
Розділ
Статті