ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРУВАННЯ ПІДРУЧНИКІВ ІЗ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-1.217-223Анотація
У статті проведений системний аналіз підручників, навчальних і методичних посібників із трудового навчання, які сьогодні застосовують учні і вчителі закладів загальної середньої освіти та студенти і викладачі закладів вищої освіти. Були також досліджені різні підручники, навчальні посібники, довідники, задачники та інші методичні матеріали, які були підготовлені з інших предметів. Системний аналіз навчальної літератури проводився з використанням спеціальних критеріїв, запропонованих у монографічному дослідженні.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-19
Номер
Розділ
Статті