КВАЗІПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД: КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

  • Інна Синевич Мукачівський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-178-184

Анотація

У статті здійснено аналітичний огляд наукових праць із проблеми досвіду особистості. Здійснено загальнонауковий аналіз поняття “досвіду” з точки зору суспільних наук, зокрема філософії, соціології, естетики, психології та педагогіки. Розкрито поняття “квазіпрофесійного досвіду”, визначено його сутність у системі професійної підготовки майбутнього педагога.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-11

Як цитувати

Синевич, І. (2018). КВАЗІПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД: КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АНАЛІЗ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(25), 178–184. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-178-184