КВАЗІПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД: КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АНАЛІЗ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-178-184Анотація
У статті здійснено аналітичний огляд наукових праць із проблеми досвіду особистості. Здійснено загальнонауковий аналіз поняття “досвіду” з точки зору суспільних наук, зокрема філософії, соціології, естетики, психології та педагогіки. Розкрито поняття “квазіпрофесійного досвіду”, визначено його сутність у системі професійної підготовки майбутнього педагога.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-11
Як цитувати
Синевич, І. (2018). КВАЗІПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД: КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АНАЛІЗ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(25), 178–184. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-178-184
Номер
Розділ
Статті