ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ВЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-173-178Анотація
У статті розглядаються теоретичні підходи до проблеми неперервного професійного зростання вчителя. Визначено, що професійний розвиток учителя є процесом неперервних перетворень його педагогічної діяльності, які ведуть до стійкого розвитку професіоналізму. Умовою професійного зростання є динамічність, яка проявляється через використання передового професійного досвіду, постійний пошук, прагнення вносити корективи у власну професійну діяльність, через використання нових підходів та ідей.##submission.downloads##
Опубліковано
2018-10-10
Як цитувати
Сагач, О. (2018). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ВЧИТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(25), 173–178. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-173-178
Номер
Розділ
Статті