ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Оксана Сагач Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Ушинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-173-178

Анотація

У статті розглядаються теоретичні підходи до проблеми неперервного професійного зростання вчителя. Визначено, що професійний розвиток учителя є процесом неперервних перетворень його педагогічної діяльності, які ведуть до стійкого розвитку професіоналізму. Умовою професійного зростання є динамічність, яка проявляється через використання передового професійного досвіду, постійний пошук, прагнення вносити корективи у власну професійну діяльність, через використання нових підходів та ідей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-10

Як цитувати

Сагач, О. (2018). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ВЧИТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(25), 173–178. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-173-178