ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ГОТОВНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Дмитро Пузіков Інститут педагогіки НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-1.161-166

Анотація

У статті представлено результати емпіричного дослідження стану готовності суб’єктів освітньої діяльності до прогнозування розвитку загальної середньої освіти, проведеного автором. Одержані результати свідчать, що стан означеної готовності більшості респондентів є незадовільним, але більша частка опитаних бажає поліпшити стан своєї готовності до прогнозування розвитку загальної середньої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-19