МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • Тетяна Опалюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-126-132

Анотація

У статті порушуються проблеми методичного забезпечення ефективності формування соціально-рефлексійної компетентності майбутнього вчителя, створення комплексу умов, сприятливих для реалізації саморозвивальних функцій у процесі його професійної підготовки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-03

Як цитувати

Опалюк, Т. (2018). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(25), 126–132. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-126-132