КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ДЕФЕКТОЛОГА ЗА УМОВ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Марина Кононова Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-85-89

Анотація

У статті висвітлені проблемні питання компетентнісної особистісно-професійної фахової підготовки дефектолога. Визначено теоретичні та прикладні питання запровадження компетентнісного підходу в освіту України. Акцентується увага на основних складових професійної компетентності майбутнього дефектолога. Підкреслюється особливе місце процесу самостійної проектно-модульної діяльності у формуванні дослідницьких компетентностей дефектолога, необхідних для професійного розвитку

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-05

Як цитувати

Кононова, М. (2018). КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ДЕФЕКТОЛОГА ЗА УМОВ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(25), 85–89. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2018-25-85-89